Impressum
|
Datenschutzerklärung / Privacy Policy
21. Sep 2024, 00:31
Hallo Gast.
Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
. Haben Sie Ihre
Aktivierungs E-Mail
übersehen?
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge. Hierbei werden gemäß Datenschutzerklärung Benutzername und Passwort verschlüsselt für die gewählte Dauer in einem Cookie abgelegt.
Select Boards:
All boards
German only
English only
Language:
English
German
News:
Edain 4.7.2 veröffentlicht!
/
Edain 4.7.2 released!
Modding Union
»
[en] - Modding Corner
»
Showcase
»
a mapper's submod
« vorheriges
nächstes »
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: a mapper's submod (Gelesen 3409 mal)
lord_ellessar
Edain Team Recruit
Verteidiger Morias
Beiträge: 534
you know nothing j... sorry wrong place
a mapper's submod
«
am:
18. Mai 2016, 08:38 »
I have an idea, make a submod of rexturation of some buildings, I ve already added the buildings of Angmar, blue mountains and Dale, if someone is interested to help me tell me it please
and also PLEASE tell wich building I can add
Gespeichert
Glorfindel23
Edain Team
Grenzwächter Loriens
Beiträge: 651
Re: a mapper's submod
«
Antwort #1 am:
18. Mai 2016, 09:25 »
I will help you to release this when I've the time
Gespeichert
Maps Pack
SubMod
lord_ellessar
Edain Team Recruit
Verteidiger Morias
Beiträge: 534
you know nothing j... sorry wrong place
Re: a mapper's submod
«
Antwort #2 am:
18. Mai 2016, 10:29 »
Thanks,
Gespeichert
Titan
Thain des Auenlandes
Beiträge: 29
"Fly you fools!"
Re: a mapper's submod
«
Antwort #3 am:
18. Mai 2016, 21:06 »
How will this work? I like the idea, though I have no idea
how
to do it. If I knew how, I'd gladly help out as I've missed more variety in buildings/colors.
Gespeichert
lord_ellessar
Edain Team Recruit
Verteidiger Morias
Beiträge: 534
you know nothing j... sorry wrong place
Re: a mapper's submod
«
Antwort #4 am:
18. Mai 2016, 21:56 »
We will just add files in the edain data, in the code we will change the textures and its done, if you want, I can send you the files for the angmar houses and how to install it
Gespeichert
Ealendril der Dunkle
Gast
Re: a mapper's submod
«
Antwort #5 am:
19. Mai 2016, 10:17 »
Remember the officiel rules for submods. You should add the textures in an own big-file, not in the __edain_data.big. Otherwise there will be problems with the officiell version.
And at least: You habe to ask the team, if you get the permission to create a submod.
Gespeichert
lord_ellessar
Edain Team Recruit
Verteidiger Morias
Beiträge: 534
you know nothing j... sorry wrong place
Re: a mapper's submod
«
Antwort #6 am:
19. Mai 2016, 10:20 »
okay
Gespeichert
Titan
Thain des Auenlandes
Beiträge: 29
"Fly you fools!"
Re: a mapper's submod
«
Antwort #7 am:
21. Mai 2016, 15:33 »
Well, I'm looking forward to see the result!
Gespeichert
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Modding Union
»
[en] - Modding Corner
»
Showcase
»
a mapper's submod