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Autor Thema: Englisches Edain - Diskussionsthread  (Gelesen 43612 mal)

Hüter

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #60 am: 24. Nov 2012, 20:38 »
Wollte hier nur mal fragen, ob wir auch die neuen Features bereits übersetzt haben? Andernfalls fürchte ich, da kommt noch ziemlich Arbeit auf uns zu!  ;) :)

Danke an CMG für den tollen Avatar und das tolle Banner

Reshef

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #61 am: 24. Nov 2012, 21:57 »
Meinst du die texte die nach 3.81 enstanden, also zum Beispiel die aus den Bestienmeister Update?
Diese Texte wurden noch nicht übersetzt, die Textblöcke die ich veröffentlicht habe sind alle von die neu in die 3.8 und 3.81 gekommen sind, vorherige sind noch nicht in Blöcke eingeteilt und wurden schön größtenteils von den Edain Übersetzern übersetzt, die aus den Betas kommen erst dran wenn alles andere übersetzt wurde.

Es fehlt nurnoch Text 8, dann sind wir mit den bisherigen durch. Mal gucken ob die Texte von vor 3.8 noch genug sind um sie zur übersetzung freizugeben oder ob dann direkt mit den Betatexten weiter gemacht wird.
« Letzte Änderung: 24. Nov 2012, 22:23 von Reshef »

Hüter

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #62 am: 24. Nov 2012, 22:26 »
Ah ok, danke für die schnelle Antwort.

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Ealendril der Dunkle

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #63 am: 25. Nov 2012, 10:10 »
Wer gerne die Texte zu Drauglin übersetezn möchte, der kann das hiermit tun. Da das nun sowieso öffentlich ist, sehe ich hierbei kein Problem.


CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinMeisterderJagd
"Meister der Jagd"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinMeisterderJagd
"Voraussetzung: Stufe 5 \n Drauglin besitzt einen ausgeprägten Jagdinstinkt \n Passiver Effekt: Drauglin und seine Bestie sind getarnt, solange sie sich nicht bewegen \n Aktiver Effekt: Drauglin erhält kurzzeitig +25% Geschwindigkeit und Angriffsgeschwindigkeit, stiehlt mit jedem Angriff Leben und weicht umwerfenden Angriffen aus \n Aktivieren mit Linksklick"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilitySeelenband
"Seelenband"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilitySeelenband
"Voraussetzung: Stufe 10 \n Die Verbindung des Bestienmeisters zu seiner Kreatur ist stark, wodurch es Drauglin möglich ist kurzzeitig selbst zu einer Bestie zu werden \n Als Bestie verfügt Drauglin über mehr Geschwindigkeit, Angriff und kann Angriffen ausweichen \n Wirkung hält 60 Sekunden an \n Aktivieren mit Linksklick"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinMondsicheln
"Mondsicheln"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinMondsicheln
"Voraussetzung: Stufe 7 \n Drauglin wirft eine Reihe von scharfen Klingen nach außen, die danach wieder zu ihm zurückkehren \n Die Klingen verursachen sowohl beim Hinschwung, als auch beim Rückschwung Schaden \n Aktivieren mit Linksklick"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinBiss
"Fleisch entreißen"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinBiss
"Voraussetzung: Stufe 2 \n Drauglin attackiert einen Feind mit einem verherrenden Angriff, der ihn um 25% seiner Lebenspunkte heilt \n Linksklicke auf die gewünschte Zieleinheit"
END

CONTROLBAR:BestienmeisterToggleTooltipBack_Neu
"Voraussetzung: Stufe 10 \n Drauglin nimmt wieder Menschengestalt an \n Aktivieren mit Linksklick"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinKlingenschritt
"Klingenschritt"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinKlingenschritt
"Voraussetzung: Stufe 2 \n Drauglin springt einen Feind an und verletzt ihn schwer mit seiner Klinge \n Der Schaden ist doppelt so hoch, wie sein Grundangriff und wird mit aufsteigendem Level ebenfalls höher \n Wird ein Feind von hinten attackiert, wirkt der Schaden um zusätzlich 100% \n Wird ein Held attackiert, so ist dieser für 2 Sekunden gelähmt \n Nicht als Bestie verfügbar \n Linksklicke auf die gewünschte Zieleinheit"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinBestieUnleashed
"Bestie loslassen"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinBestieUnleashed
"Drauglin lässt seine Bestie los, damit sie sich auf seine Feinde stürzen kann \n Die Bestie kann nicht kontrolliert werden und greift eigenmächtig Feinde an \n Stirbt die Bestie während dem Kampf, kann eine neue gerufen werden \n Aktiviere mit Linksklick"
END

CONTROLBAR:PurchaseNewDrauglinBestie
"Bestie rufen"
END

Upgrade:DrauglinBestie
"Bestie gerufen"
END

CONTROLBAR:ToolTipPurchaseNewDrauglinBestie
"Der Bestienmeister ruft eine neue Bestie, die ihn beschützt und Feinde in seiner Nähe attackiert \n Aktivieren mit Linksklick"
END

FG15

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #64 am: 25. Nov 2012, 11:48 »
Hier ist meine Übersetztung
CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinMeisterderJagd
"Master of the Hunt"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinMeisterderJagd
"Requires Level 5 \n Drauglin has a distinctive instinct for hunting \n Passive effect: Drauglin and his Beast are stealthed, as long as they don't move \n Active effect: Drauglin gets +25% Movement Speed and Attack Speed, he sucks life force from his targets with every attack and he dodges enemy attacks for a short time \n Left click to activate"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilitySeelenband
"Soul Band"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilitySeelenband
"Requires Level 10 \n The connection of the Beastmaster to his creature increases so strongly that Drauglin is able to become a Beast himself for a short time \n In Beast-Form he gets more Movement Speed, Attack Damage and is able to dodge enemy attacks \n The effect lasts for 60 seconds \n Left click to activate"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinMondsicheln
"Crescents"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinMondsicheln
"Requires Level 7 \n Drauglin throws an amount of sharp blades outward, which will return to him \n These blades deal damage on both ways \n Left click to activate"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinBiss
"Meat Ripping"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinBiss
"Requires Level 2 \n Drauglin devastingly attacks an enemy, which heals 25% of Draugin's life \n Left click on target unit"
END

CONTROLBAR:BestienmeisterToggleTooltipBack_Neu
"Requires Level 10 \n Drauglin returns to Human-Form \n Left click to activate"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinKlingenschritt
"Blade Step"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinKlingenschritt
"Requires Level 2 \n Drauglin jumps at an enemy and heavily damages him with his blades \n The damage is twice his Basic Damage and also increases with every level \n If an enemy is attacked from behind, then he suffers 100% extra damage \n If a hero is attacked, then the hero will be paralyzed for 2 seconds \n Not in Beast-Form available \n Left click on target unit"
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityDrauglinBestieUnleashed
"Release the Beast"
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityDrauglinBestieUnleashed
"Drauglin releases his Beast so it will lunge at his enemies \n The Beast is not controllable and automatically attacks enemies \n If the Beast dies during a fight, another one will be available to summon \n Left click to activate"
END

CONTROLBAR:PurchaseNewDrauglinBestie
"Summon the Beast"
END

Upgrade:DrauglinBestie
"Beast has been summoned"
END

CONTROLBAR:ToolTipPurchaseNewDrauglinBestie
"The Beastmaster summons a new Beast, which protects him and attacks nearby enemies \n Left click to activate"
END

Reshef

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #65 am: 31. Dez 2012, 15:08 »
Ich möchte euch erstmal für eure hervorragende Arbeit danken, klasse von euch das ihr euch die Mühe damit macht.
Wie ihr vielleicht festgestellt habt wurden neue Texte freigegeben, bei diesen handelt es sich mit um die letzten Texte die noch übersetzt werden müssen!

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #66 am: 2. Jan 2013, 22:26 »
Ich werde Text 14 nehmen, mit Verlaub.

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #67 am: 3. Jan 2013, 02:16 »
Hier ist meine Übersetzung für Text 14:

CONTROLBAR:ToolTipBuildDwarvenBatteringRam_EredLuin_Neu
"Mighty Battering Ram \n Can be equipped with Mithril but must be deployed in order to improve the armour"
END

CONTROLBAR:ToolTipErkenbrandMeisterderHornburgSummoned_Neu
“Requires Level 5 \n The Master of the Hornburg arouses new courage in the hearts of the Men of Rohan, nearby allied Cavalry gain 25% speed for a short time, cause double damage, and are immune to Fear \n Only available when mounted \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildRohanStableLevel3Upgrade_Neu
“Level 3: +25% Faster Build Speed \n Allows Training of the Royal Guard, as well as the purchase of Horse Shields”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildDwarvenBatteringRam_Eisenberge_Neu
“Mighty Battering Ram \n Has no Special Abilities but is faster than the Rams of the other Dwarven Kingdoms”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildDwarvenBatteringRam_Erebor_Neu
“Mighty Battering Ram \n Can be equipped with Mithril”
END

CONTROLBAR:ToolTipKankraProduceModus_Neu
“Shelob creates a large spider web and settles in \n Shelob breeds different species of spiders, which vary with each Level \n With each brood Shelob increases a level \n For 60 seconds Shelob cannot use any abilities \n In this state Shelob cannot devour the One Ring \n Left-click to begin nesting”
END


Rohirrim

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #68 am: 3. Jan 2013, 02:18 »
Ich setz mich mal an Text 16.
RPG:
Char Zarifa in Rhûn

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #69 am: 3. Jan 2013, 02:21 »
Ich möchte Text 15 übersetzen.

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #70 am: 3. Jan 2013, 02:44 »
Ich habe eine Frage. Was bedeutet "(&T)"? Wie soll ich das schreiben?

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #71 am: 3. Jan 2013, 02:52 »
Es tut mir leid aber habe ich eine andere Frage. Kann man "Barrow-guards" sagen, wenn man "Hügelwachen" übersetzt?

Reshef

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #72 am: 3. Jan 2013, 04:07 »
(&T) ist ein befehl an die engine des Spieles, siehe den ankündigungspost, daher einfach so stehen lassen.
Zitat
Es könne auch solche texte auftauchen: "Baukosten -%d%%", hier wird vom Spiel ein variabler Wert eingefügt, ingame steht das beispielsweise solch ein Text: Baukosten -10%"

Zitat
Es tut mir leid aber habe ich eine andere Frage. Kann man "Barrow-guards" sagen, wenn man "Hügelwachen" übersetzt?
Ja.

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #73 am: 3. Jan 2013, 05:17 »
(&T) ist ein befehl an die engine des Spieles, siehe den ankündigungspost, daher einfach so stehen lassen.
Zitat
Es könne auch solche texte auftauchen: "Baukosten -%d%%", hier wird vom Spiel ein variabler Wert eingefügt, ingame steht das beispielsweise solch ein Text: Baukosten -10%"

Zitat
Es tut mir leid aber habe ich eine andere Frage. Kann man "Barrow-guards" sagen, wenn man "Hügelwachen" übersetzt?
Ja.

Dankesehr!

HerrscherSeuchenmarines

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Re:Englisches Edain - Diskussionsthread
« Antwort #74 am: 3. Jan 2013, 07:54 »
Hier ist Nr. 15:

CONTROLBAR:ToolTipKhazadSteinmauer
“Requires Level 2 \n The Veterans are resistant to trampling and knock back for a short time \n Additionally they halt the attacking Riders but are slower \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityWintersZorn
“Winter’s Wrath”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityWintersZorn
“Requires Level 10 \n Pallando unleashes the Wrath of Winter \n Left-click on the desired target area”
END

CONTROLBAR:ToolTipKhazadTodeswunsch
“Requires Level 7 \n The Veterans cause 250% Damage, but lose 20 seconds and 25% of their health \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:ArnorPfeilhagelAbility
“Arrow Volley”
END

CONTROLBAR:ToolTipArnorPfeilhagelAbility
“Requires Level 2 \n The Barrow-guards launch a volley of arrows anywhere on the map, which causes severe damage to units \n Left-click on icon then left-click on target area”
END

CONTROLBAR:ArnorStörfeuerAbility
“Harassing Fire”
END

CONTROLBAR:ToolTipArnorStörfeuerAbility
“Requires Level 2 \n The Faithful of Aranarth launch harassing fire anywhere on the map, which disrupts enemy troops and lowers morale \n Left-click on icon then left-click on target area”
END


CONTROLBAR:PurchaseUpgradeArnorRangerHügelwachen
“Barrow-guards”
END

CONTROLBAR:PurchaseUpgradeArnorRangerAranarthsGetreue
“The Faithful of Aranarth”
END

UPGRADE:Hügelwachen
“Barrow-guards”
END

TOOLTIP:Hügelwachen
“Barrow-guards”
END

UPGRADE:AranarthsGetreue
“The Faithful of Aranarth”
END

TOOLTIP:AranarthsGetreue
“The Faithful of Aranarth”
END

CONTROLBAR:ArnorSummonHobbits
“Detachment from the Shire”
END

CONTROLBAR:ToolTipArnorSummonHobbits
“Summon and command Bandobras Took and his 50 Bowmen from the Shire for a short time \n Left-click on icon then left-click on pathable location”
END

CONTROLBAR:ToggleCarthaenWeapons
“Switch weapons (&T)”
END

CONTROLBAR:ToolTipToggleCarthaenWeapons
“Left-click to toggle between Bow and Sword \n +50% Armour in Sword Mode”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityCarthaensGefährten
“Carthaen’s Companions”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityCarthaensGefährten
“Requires Level 6 \n Carthaen, a Barrow-guard of Cardolan, recruits men from the ranks of the Rangers to defend his homeland \n Rangers can now be upgraded to Barrow-guards \n \n Passive Ability”
END


CONTROLBAR:SpecialAbilityEinsamerWächter
“Lone Watchman”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityEinsamerWächter
“Requires Level 2 \n Carthaen and his men are the last remnants of the ruined Kingdom of Cardolan and guard their homeland to this very day \n A Barrow-guard of Cardolan, he pitches his tent and keeps his eyes peeled for the horrors of Angmar \n The guard post is hidden from enemies \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityCarthaenEntschlossenheit
“Resolve”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityCarthaenEntschlossenheit
“Requires Level 4 \n Although his homeland was destroyed long ago, Carthaen fights ever on against the advance of the Shadow \n He temporarily receives +25% Attack and Speed and heals twice as fast when not in combat \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityWolfwinter
“Winter of the Wolf”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityWolfwinter
“Requires Level 10 \n The Time of the Wolves has begun \n Drauglin summons his wolves who attack every unit and every hero on the entire battlefield \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:ZuchtundOrdnung
“Order and Discipline”
END

CONTROLBAR:ToolTipZuchtundOrdnung
“Requires Level 2 \n Shagrat and Gorbag enforce order in the ranks of their troops \n Hordes, which are under the supervision of an Overseer, receive an additional half of their increased value, which they would normally obtain from an Overseer \n \n Passive Ability”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityBeförderung
“Promotion”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityBeförderung
“Requires Level 6 \n Shagrat and Gorbag promote an Overseer in the service of Cirith Ungol \n Bonus: \n The Overseer now brings an additional 40 command points, 20 of which are permanent \n The Attack and Defense of the Overseer is permanently raised +50% \n Left-click on an Overseer”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityFarbigeFunken
“Explosive Blast”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityFarbigeFunken
“Gandalf blows his enemies away \n Left-click on an enemy group
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityGandalfFegefeuer
“Word of Fire”
END

CONTROLBAR:ToolTipSpecialAbilityGandalfFegefeuer
“Requires Level 10 \n Gandalf creates a ring of fire which burns his enemies \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:BrennendeTannenzapfen
“Burning Pine Cones”
END

CONTROLBAR:ToolTipBrennendeTannenzapfen
“Requires Level 3 \n Gandalf ignites pine cones which explode with sparks in the enemy ranks \n Left-click on the desired target area”
END

CONTROLBAR:GandalfFeuerwerk
“Gandalf’s Fireworks”
END

CONTROLBAR:ToolTipGandalfFeuerwerk
“Requires Level 7 \n Gandalf launches a sparkling Dragon into the sky \n Left-click on the desired target area”
END

CONTROLBAR:BestienmeisterWerwolf
“Werewolf”
END

CONTROLBAR:ToolTipBestienmeisterWerwolf
“The Power of the Witch-King allows Drauglin to merge with his beasts and become himself a formidable creature \n Left-click to activate”
END

CONTROLBAR:BestienmeisterWerwolf_Back
“Morph back”
END

CONTROLBAR:ToolTipBestienmeisterWerwolf_Back
“The Beastmaster loses the connection with his beast and morphs back \n Must be cast within a certain amount of time otherwise Drauglin dies \n Left-click to activate”
END

OBJECT:AngmarSchwarzRitter
“Black Knight”
END

OBJECT:HordeAngmarSchwarzeRitter
“Black Knight”
END

CONTROLBAR:LW_Unit_AngmarSchwarzeRitterHorde
“Black Knight”
END

CONTROLBAR:LW_ToolTip_AngmarSchwarzeRitterHorde
“Hero Cavalry \n Strong vs. All \n Only 3 Units of Black Knights are allowed at any time”
END

CONTROLBAR:SpecialAbilityFortressMachtHK
“Power of the Witch-King”
END

CONTROLBAR:TooltipSpecialAbilityFortressMachtHK
“The Power of the Witch-King is transferred to a selected Hero \n Zaphragor: For a short time everything near Zaphragor explodes \n Mornamarth: Every Man of Carn-Dûm on the battlefield temporarily becomes one of the Elect \n Gulzar: Temporarily regenerates Acolytes with great speed \n Durmarth: For a short time his seals are strengthened \n Drauglin: Can merge with his beast into a powerful Werewolf \n Karsh: Becomes permanently bound to the Iron Crown \n Hwaldar: Receives a massive increase to stats \n Left-click on a Hero of Angmar”
END

CONTROLBAR:ConstructAngmarSchwarzeRitterHorde
“Black Knights”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildAngmarSchwarzeRitterHorde
“Requires Shrine of the Witch-King \n The Black Guard is mounted on armoured horses \n Strong vs. All Normal Troops \n Only 3 Units of Black Knights are allowed at any time”
END

CONTROLBAR:SpellBookAngmarHeiligtum
“Stronghold of the Iron Crown”
END

CONTROLBAR:TooltipSpellBookAngmarHeiligtum
“Converts a selected Fortress into a Stronghold of the Iron Crown \n Left-click on the icon then left-click on an allied Fortress of Angmar”
END

CONTROLBAR:TooltipSpellBookAngmarHeiligtumLong
“Converts a selected Fortress into a Stronghold of the Iron Crown \n Effects: The defense of the Fortress is raised tremendously \n Power of the Witch-King Ability is activated \n Black Knights can be recruited \n Left-click on the icon then left-click on an allied Fortress of Angmar”
END

CONTROLBAR:SpawnSeuche
“Outbreak”
END

CONTROLBAR:TooltipSpawnSeuche
“Creates a plague in the selected area that damages enemy units and spreads out over time \n Left-click on the icon then left-click on the desired target area”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildMordorAufseher_forHorde
“Raises the command point limit to 20, 10 of which are permanent \n Orc Hordes can be combined with an Overseer”
END

CONTROLBAR:MordorAufseherInfoBox
“Inspection”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildWildSpiderlingHorde_ForShelobh
“Strong vs. Swordsmen”
END

CONTROLBAR:ToolTipBuildIsengardWildmanAxeHordeNeu
“Requires Level 2 \n Strong vs. Ranged”
END

CONTROLBAR:ToolTipMordorAufseherInfoBox
“The Overseer can be combined with an Orc Horde to supervise them \n The selected Horde assumes an orderly formation and receives the Bonus of their respective Unit Type \n \n Passive Ability”
END

CONTROLBAR:ToolTipMordorAufseherInfoBox_ComboHorde
“The Overseer supervises the Horde of Orcs \n Bonus: \n Orc Warriors receive +100% Damage and +50% Armour \n Orc Archers/Dol Guldur Archers receive +25% Damage \n Orc Spearmen/Orc Halberdiers receive +50% Damage and +25% Armour \n Morgul Orcs receive +100% Damage and +25% Armour \n \n Passive Ability”
END

CONTROLBAR:ToolTipNazgulJagdnachRingFoot
“Requires Level 7 \n The Nazgûl move out \n For a time they receive +40% Visibility, +20% Speed, and sense the Ring at a greater distance \n They feel the Ring when it is nearby \n Left-click to activate”
END

TOOLTIP:OriMacht
“Power”
END

UPGRADE:OriMacht
“Power”
END

TOOLTIP:OriAusdauer
“Endurance”
END

UPGRADE:OriAusdauer
“Endurance”
END

TOOLTIP:OriZorn
“Wrath”
END

UPGRADE:OriZorn
“Wrath”
END

TOOLTIP:OriSchicksal
“Fate”
END

UPGRADE:OriSchicksal
“Fate”
END

UPGRADE:HerzdesFeuers
“Heart of Fire”
END

TOOLTIP:HerzdesFeuers
“Heart of Fire”
END